Inovarea experientei clientului

Ce este inovarea experientei clientului prin design thinking?

Design thinking (Gândirea de design sau de proiectare) este o abordare a inovației centrată pe client care se bazează pe integrarea nevoile oamenilor, tehnologiei și cerințele pentru succesul afacerii pentru a crea o o experienta mai buna a clientului si a creste vanzarile

La ce ajuta design thinking?

Optimizarea experienței clientului (CX)
Găsirea de soluții la problemele de afaceri
Inovarea afacerii, produselor și serviciilor oferite
Design thinking process in romana

Ce este Customer journey map?

Customer journey map (Harta experienței clientului) este o reprezentare vizuală a experienței unui client cu o companie. Aceasta oferă o înțelegere a nevoilor și îngrijorărilor potențialilor clienți, care îi motivează sau îi împiedică în mod direct să acționeze. Aceste informații permit companiilor să îmbunătățească experiența clienților, ceea ce duce la rate de conversie mai mari și la loialitatea clienților.

Customer journey map in romana
1
Procesul de cumpărare
2
Acțiunile clientului
3
Emoțiile
4
Îngrijorările clientului

Ce este inclus în analiza hartii experientei clientului?

5
Soluții

Cu ce te ajutăm noi?

Înțelegerea clienților poate fi o provocare. Credeți că ați ținut cont de dorințele și nevoile lor, dar apoi apar noi tehnologii, preferințe și tendințe de cumpărare.

Simplisio Marketing combină strategia de afaceri cu nevoile clienților și designul experienței pentru a vă ajuta să stabiliți experiența digitală, experiența angajaților și experiența utilizatorului care să conducă la transformarea totală a experienței clienților.

Marketingul mult mai simplu

Cultiva succesul afacerii tale!