Start-up Produse congelate Germania

Locatie
Germania, Hamburg
Serviciu
Strategie de marketing: poziționare, strategia de intrare pe piață și extindere internațională
Descriere client
Aflat în industria produselor congelate urma să introducă pe piața din Germania produse precum: smoothie, supe, înghețată.
Cifra de afaceri client
500.000 euro (sursa: dnb.com - estimat)

Descriere proiect

Conceptul brandului constă într-o gama de produse congelate sănătoase și echilibrate nutrițional livrate direct către client ce pot fi preparate în 10 minute.

Atribute cheie:

  1. Sustenabil pe orice plan
  2. Ingrediente de cea mai ridicată calitate, de proveniență locală
  3. Utilizare de tehnologii de înghețare avansate
  4. Ușor accesibile: livrare și preparare rapidă.
Portofoliu produse
Start-up produse congelate portofoliu
Smoothies

12 tipuri diferite de smoothie-uri, fiecare cu 6 ingrediente diferite, proporționate de un nutriționist.

Rezultat

Compania a primit îndrumare cu privire la urmatoarele aspecte:

  1. Branding (nume și pozitionare brand)
  2. Identificare, analiză și poziționare strategica față de competiție
  3. Analiza factori de diferențiere din punct de vedere al cererii si ofertei
  4. Strategia de intrare pe piață, distribuție și extindere internațională
  5. Optimizare costuri

În analiza noastră am luat în considerare următoarele:

  1. Specificul consumatorilor cărora se adresează produsele
  2. Capacitatea companiei de a concura cu diferite branduri (de exemplu brandul privat al lanțului de magazine Edeka)
  3. Limitele și punctele forte ale companiei
  4. Compatibilitatea produsului cu consumatorii fiecărei tări
  5. Prioritățile consumatorilor în funcție de produs și mediul de distribuție
Strategia de extindere internațională
Extindere internationala start-up germania

În strategia de extindere internațională au fost oferite recomandări pentru fiecare etapă a extinderii. Au fost luate în considerare:

  1. Cultura, profilul tării și al consumatorilor
  2. Oportunitățile de standardizare sau necesitatea de adaptare la fiecare țară
  3. Cererea si costurile implicate