Servicii Optimizare SEO

Hai și tu în top pe Google!

Image link

Vorbeste cu un expert SEO

3 beneficii pe care le aduce Optimizarea SEO pentru afacerea ta:

De ce SEO?

Faci mai multe vanzari de pe Google
Strategiile de optimizare SEO te ajuta sa apari in top pe Google cu produsele sau serviciile tale care mai apoi ├«╚Ťi pot aduce v├ónz─âri constante.
Nu platesti pentru fiecare vizita pe site

Unul dintre cele mai mari beneficii ale SEO este ca nu trebuie sa platesti pentru fiecare vizita pe site, aducandu-ti costuri pe termen lung aproape de 0 si o rentabilitate a investitiei foarte mare.

Rezultatele raman chiar si dupa optimizarea SEO

Un alt beneficiu major al SEO este ca dupa ce ai un site bine pus la punct care apare pe Google pentru mai multe cuvinte cheie relevante, nu trebuie sa mai platesti, iar rezultatele continua sa vina.

Image link

Conform unui studiu realizat pe baza a 12 milioane de c─âut─âri, primele 3 rezultate de pe prima pagin─â din Google Search primesc 54,4% din totalul accesarilor. Un alt studiu arat─â c─â 90,6% din totalul con╚Ťinutului nu prime╚Öte deloc trafic organic de pe Google.

Strategia de generare a traficului a marilor branduri:

Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023

Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023

Google Ads vs SEO?

În general marile branduri își diversifică sursele traficului de pe motoarele de căutare prin trafic organic (SEO) 80% și trafic plătit 20%.

Image link

Sursa: similarweb.com

De ce se mizează atât de mult pe traficul organic?

Pe scurt, pentru c─â este mai profitabil

Care este profitabilitatea investi╚Ťiei ├«n SEO?

0% pe an

O statistic─â arat─â c─â ROI-ul pentru inveti╚Ťiile SEO sunt de 275% pe an (3.75$ venituri pentru fiecare 1$ investi╚Ťi)

0% la 3 ani

O altă statistică arată o medie de 748% ROI la 3 ani și un prag de rentabilitate la 6-16 luni. Rezultatele pot să difere de la industrie la industrie.

Termen scurt vs termen lung în Marketing

Un bugetul de marketing eficient este ├«mp─âr╚Ťit dup─â regula 60:40

(60% investi╚Ťi pe termen lung, 40% investi╚Ťi pe termen scurt)

Afla mai multe aici: video sau articol.

O parte din ele au efect și pe termen scurt și pe termen lung, la fel cum SEO aduce vânzări și pe termen scurt.

0% termen lung

SEO, PR, TV, Influencer marketing, Content Marketing, Marketing afiliat, Social Media, Email marketing, OOH

0% termen scurt

PPC (Google Ads, Facebook Ads, etc.), Social Media, Email marketing, PR, TV, Influencer Marketing

Image link

Cum facem optimizarea SEO?

Mai mult decât clasicul "On-page" și "Off-page"

Iat─â sinteza procesului nostru de optimizare SEO:

1. Configurare SEO

Google Search Console
Bing Webmasters Tools
Google Analytics
Sitemap
Robots.txt

2. SEO Tehnic

Configurare structur─â site
Optimizare mobile-friendly
Optimizare vitez─â website
Con╚Ťinut duplicat
Broken links
Structured data

3. Cercetare cuvinte cheie

Identificare cuvinte cheie
Analiz─â search intent
Analiza competi╚Ťiei
Prioritizare cuvinte cheie

4. Optimizare SEO On-page

Optimizare URL-uri
Optimizare titlu și descriere
Optimizare imagini
Link-uri interne
Link-uri externe
Schema markup

5. Optimizare con╚Ťinut

Rezolv─â problema utilizatorului
Scriere con╚Ťinut conving─âtor
Optimizare subtitluri
Readability
Imagini si paragrafe scurte
Relevan╚Ťa tematic─â

6. Optimizare SEO Off-page

Analiz─â competitori
Creștere autoritate site
Publicare de articole
Digital PR
Local SEO
Promovare website

Strategie de promovare SEO prin advertoriale de top

Image link

Analiz─âm peste 20 de indicatori cheie pentru a dezvolta o strategie unic─â de promovare SEO pentru site-ului t─âu.

Alegem cele mai bune 1% dintr-un total de peste 1400 de publica╚Ťii online pentru a maximiza efectul promov─ârii SEO.

Colaborarile noastre includ presa online, blog-uri, publicatii specifice fiecarei nise, publicatii nationale si locale.

Instrumente Profesionale SEO pe care le folosim:

Image link
Image link
Image link
Image link
Image link
Image link

Cum monitorizam rezultatele SEO pentru tine?

Planificare lunar─â
Stabilim de comun acord obiectivele SEO în fiecare lună.
Rapoarte lunare
├Ä╚Ťi ar─ât─âm rezultatele ╚Öi progresul ├«n fiecare luna
Întâlniri lunare
Ne ├«nt├ólnim pentru prezentarea progresului, consultan╚Ť─â ╚Öi alte ├«ntreb─âri

Specialist SEO cu focus pe:

Creșterea vânzărilor
Cre╚Öterea veniturilor ╚Öi numarului de clien╚Ťi
Optimizare SEO profesionala
Optimizare magazin online sau site de prezentare pentru o experienta mai buna a clientului si cresterea ratei de conversie
Cre╚Öterea autorit─â╚Ťii SEO a site-ului
Cresterea autoritatii site-ului pentru a creste in rezultate SEO pe Google

Vorbeste cu un expert SEO

Întrebări frecvente:

Uite un r─âspuns extrem de simplu:

SEO este un proces ce are rolul de a-╚Ťi aduce clien╚Ťi prin pozi╚Ťionarea site-ului t─âu ├«n rezultatele c─âut─ârii de pe Google.

SEO este cea mai bun─â investi╚Ťie pe termen lung, av├ónd ├«n medie un ROI de 275% pe an. Aproape 80% din popula╚Ťia Rom├óniei folose╚Öte internetul (sursa): asta ├«nseamn─â c─â po╚Ťi s─â ajungi la milioane de clien╚Ťi prin Google, ├«ns─â exist─â mult mai mul╚Ťi competitori fa╚Ť─â de o afacere obi╚Önuit─â.

Aici intervine SEO: companiile care reușesc să facă cele mai bune optimizări au cel mai mare succes.

Întregul nostru proces de optimizare SEO este explicat mai sus.

Algoritmul Google pentru SEO se bazeaza pe zeci, probabil sute de factori. Câteva recomandări sunt scrise de cei de la Google aici.
Pe scurt, agen╚Ťiile SEO au ├«mp─âr╚Ťit procesul SEO ├«n dou─â p─âr╚Ťi:

  1. On-Page SEO: crearea unui con╚Ťinut optimizat dup─â cuvinte cheie, care s─â atrag─â clien╚Ťi ╚Öi s─â fie u╚Öor de folosit de clien╚Ťi ╚Öi Google.
  2. Off-Page SEO: cre╚Öterea autorit─â╚Ťii site-ului pentru a garanta rezultate pe termen lung.

SEO este o parte important─â a strategiei de marketing digital, pentru c─â:

  • Cre╚Öte vizibilitatea brandului ╚Öi aduce mai mult trafic organic at├ót din mediul local, c├ót ╚Öi din Rom├ónia
  • Asigur─â indexarea corespunz─âtoare de c─âtre motoarele de c─âutare
  • ├Ämbun─ât─â╚Ťe╚Öte experien╚Ťa clien╚Ťilor ╚Öi poate aduce o rat─â mai mare de conversie
  • Cre╚Öte autoritatea brandului ╚Öi genereaz─â mai mul╚Ťi clien╚Ťi ╚Öi v├ónz─âri.

PPC ╚Öi SEO sunt dou─â modalit─â╚Ťi diferite de promovare.

SEO d─â rezultate foarte bune pe termen lung. Necesit─â mai mult timp ╚Öi efort, dar aduce un cost de achizi╚Ťie mult mai mic pe termen lung pe l├óng─â o cre╚Ötere consistent─â a conversiilor.

PPC este o abordare rapid─â pentru face v├ónz─âri, ├«ns─â nu ajut─â foarte mult la generarea de trafic pe termen lung, fiind necesare inveti╚Ťii constante cu costuri de achzi╚Ťie mult mai mari.

Este recomandat să se investească atât pe termen lung, cât și pe termen scurt, după regula 60%-40%, descrisă mai sus.

Depinde de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le vom targeta și de starea actuală a site-ului. În general, este nevoie de 3-6 luni pentru a genera rezultate, însă de atunci rezultatele vor continua să crească.

De asemenea, acest lucru depinde ╚Öi de competitivitatea cuvintelor cheie ╚Öi competi╚Ťia din punct de vedere SEO de la alte site-uri locale sau din Rom├ónia.

Foarte important la acest capitol este s─â g─âse╚Öti o agen╚Ťie care implementeaz─â strategii SEO care s─â se plieze cu politicile Google.

Multe agen╚Ťii pot s─â omit─â documenta╚Ťia Google ╚Öi astfel site-ul t─âu poate s─â piard─â trafic ╚Öi pozi╚Ťiile pentru cuvintele cheie.

Uite aici un articol foarte util pe acest subiect, iar aici sunt recomand─ârile Google despre cum s─â alegi o agen╚Ťie SEO.

Vrei sa lucram impreuna?

Scrie-ne si poti vorbi direct cu un expert SEO.