Hai și tu în top pe Google!
Vorbeste cu un expert SEO
De ce SEO?
Faci mai multe vanzari de pe Google
Nu platesti pentru fiecare vizita pe site
Unul dintre cele mai mari beneficii ale SEO este ca nu trebuie sa platesti pentru fiecare vizita pe site, aducandu-ti costuri pe termen lung aproape de 0 si o rentabilitate a investitiei foarte mare.
Rezultatele raman chiar si dupa optimizarea SEO
Un alt beneficiu major al SEO este ca dupa ce ai un site bine pus la punct care apare pe Google pentru mai multe cuvinte cheie relevante, nu trebuie sa mai platesti, iar rezultatele continua sa vina.
Strategia de generare a traficului a marilor branduri:
Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023
Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023
Google Ads vs SEO?
În general marile branduri își diversifică sursele traficului de pe motoarele de căutare prin trafic organic (SEO) 80% și trafic plătit 20%.
Sursa: similarweb.com
De ce se mizează atât de mult pe traficul organic?
Pe scurt, pentru că este mai profitabil
Care este profitabilitatea investiției în SEO?
0% pe an
O statistică arată că ROI-ul pentru invetițiile SEO sunt de 275% pe an (3.75$ venituri pentru fiecare 1$ investiți)
0% la 3 ani
O altă statistică arată o medie de 748% ROI la 3 ani și un prag de rentabilitate la 6-16 luni. Rezultatele pot să difere de la industrie la industrie.
Termen scurt vs termen lung în Marketing
O parte din ele au efect și pe termen scurt și pe termen lung, la fel cum SEO aduce vânzări și pe termen scurt.
0% termen lung
SEO, PR, TV, Influencer marketing, Content Marketing, Marketing afiliat, Social Media, Email marketing, OOH
0% termen scurt
PPC (Google Ads, Facebook Ads, etc.), Social Media, Email marketing, PR, TV, Influencer Marketing
Cum facem optimizarea SEO?
Mai mult decât clasicul "On-page" și "Off-page"
Iată sinteza procesului nostru de optimizare SEO:
1. Configurare SEO
2. SEO Tehnic
3. Cercetare cuvinte cheie
4. Optimizare SEO On-page
5. Optimizare conținut
6. Optimizare SEO Off-page
Strategie de promovare SEO prin advertoriale de top
Analizăm peste 20 de indicatori cheie pentru a dezvolta o strategie unică de promovare SEO pentru site-ului tău.
Alegem cele mai bune 1% dintr-un total de peste 1400 de publicații online pentru a maximiza efectul promovării SEO.
Instrumente Profesionale SEO pe care le folosim:
Cum monitorizam rezultatele SEO pentru tine?
Planificare lunară
Rapoarte lunare
Întâlniri lunare
Specialist SEO cu focus pe:
Creșterea vânzărilor
Optimizare SEO profesionala
Creșterea autorității SEO a site-ului
Vorbeste cu un expert SEO
Întrebări frecvente:
Uite un răspuns extrem de simplu:
SEO este un proces ce are rolul de a-ți aduce clienți prin poziționarea site-ului tău în rezultatele căutării de pe Google.
SEO este cea mai bună investiție pe termen lung, având în medie un ROI de 275% pe an. Aproape 80% din populația României folosește internetul (sursa): asta înseamnă că poți să ajungi la milioane de clienți prin Google, însă există mult mai mulți competitori față de o afacere obișnuită.
Aici intervine SEO: companiile care reușesc să facă cele mai bune optimizări au cel mai mare succes.
Întregul nostru proces de optimizare SEO este explicat mai sus.
Algoritmul Google pentru SEO se bazeaza pe zeci, probabil sute de factori. Câteva recomandări sunt scrise de cei de la Google aici.
Pe scurt, agențiile SEO au împărțit procesul SEO în două părți:
- On-Page SEO: crearea unui conținut optimizat după cuvinte cheie, care să atragă clienți și să fie ușor de folosit de clienți și Google.
- Off-Page SEO: creșterea autorității site-ului pentru a garanta rezultate pe termen lung.
SEO este o parte importantă a strategiei de marketing digital, pentru că:
- Crește vizibilitatea brandului și aduce mai mult trafic organic atât din mediul local, cât și din România
- Asigură indexarea corespunzătoare de către motoarele de căutare
- Îmbunătățește experiența clienților și poate aduce o rată mai mare de conversie
- Crește autoritatea brandului și generează mai mulți clienți și vânzări.
PPC și SEO sunt două modalități diferite de promovare.
SEO dă rezultate foarte bune pe termen lung. Necesită mai mult timp și efort, dar aduce un cost de achiziție mult mai mic pe termen lung pe lângă o creștere consistentă a conversiilor.
PPC este o abordare rapidă pentru face vânzări, însă nu ajută foarte mult la generarea de trafic pe termen lung, fiind necesare invetiții constante cu costuri de achziție mult mai mari.
Este recomandat să se investească atât pe termen lung, cât și pe termen scurt, după regula 60%-40%, descrisă mai sus.
Depinde de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le vom targeta și de starea actuală a site-ului. În general, este nevoie de 3-6 luni pentru a genera rezultate, însă de atunci rezultatele vor continua să crească.
De asemenea, acest lucru depinde și de competitivitatea cuvintelor cheie și competiția din punct de vedere SEO de la alte site-uri locale sau din România.
Foarte important la acest capitol este să găsești o agenție care implementează strategii SEO care să se plieze cu politicile Google.
Multe agenții pot să omită documentația Google și astfel site-ul tău poate să piardă trafic și pozițiile pentru cuvintele cheie.
Uite aici un articol foarte util pe acest subiect, iar aici sunt recomandările Google despre cum să alegi o agenție SEO.