Servicii SEO Craiova

Hai și tu în top pe Google!

Image link

Vorbeste cu un expert SEO

3 beneficii pe care le aduce Optimizare SEO pentru afacerea ta din Craiova:

De ce SEO?

Faci mai multe vanzari de pe Google
Strategiile de optimizare SEO te ajuta sa apari in top pe Google in Craiova sau in toata tara cu produsele sau serviciile tale care mai apoi îți pot aduce vânzări constante.
Nu platesti pentru fiecare vizita pe site

Unul dintre cele mai mari beneficii ale SEO este ca nu trebuie sa platesti pentru fiecare vizita pe site, aducandu-ti costuri pe termen lung aproape de 0 si o rentabilitate a investitiei foarte mare.

Rezultatele raman chiar si dupa optimizarea SEO

Un alt beneficiu major al SEO este ca dupa ce ai un site bine pus la punct care apare pe Google pentru mai multe cuvinte cheie relevante, nu trebuie sa mai platesti, iar rezultatele continua sa vina.

Image link

Conform unui studiu realizat pe baza a 12 milioane de căutări, primele 3 rezultate de pe prima pagină din Google Search primesc 54,4% din totalul accesarilor. Un alt studiu arată că 90,6% din totalul conținutului nu primește deloc trafic organic de pe Google.

Strategia de generare a traficului a marilor branduri:

Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023

Sursa: similarweb.com, Actualizat 2023

Google Ads vs SEO?

În general marile branduri își diversifică sursele traficului de pe motoarele de căutare prin trafic organic (SEO) 80% și trafic plătit 20%.

Image link

Sursa: similarweb.com

De ce se mizează atât de mult pe traficul organic?

Pe scurt, pentru că este mai profitabil

Care este profitabilitatea investiției în SEO?

0% pe an

O statistică arată că ROI-ul pentru invetițiile SEO sunt de 275% pe an (3.75$ venituri pentru fiecare 1$ investiți)

0% la 3 ani

O altă statistică arată o medie de 748% ROI la 3 ani și un prag de rentabilitate la 6-16 luni. Rezultatele pot să difere de la industrie la industrie.

Termen scurt vs termen lung în Marketing

Un bugetul de marketing eficient este împărțit după regula 60:40

(60% investiți pe termen lung, 40% investiți pe termen scurt)

Afla mai multe aici: video sau articol.

O parte din ele au efect și pe termen scurt și pe termen lung, la fel cum SEO aduce vânzări și pe termen scurt.

0% termen lung

SEO, PR, TV, Influencer marketing, Content Marketing, Marketing afiliat, Social Media, Email marketing, OOH

0% termen scurt

PPC (Google Ads, Facebook Ads, etc.), Social Media, Email marketing, PR, TV, Influencer Marketing

Image link

Cum facem optimizarea SEO?

Mai mult decât clasicul "On-page" și "Off-page"

Iată sinteza procesului nostru de optimizare SEO:

1. Configurare SEO

Google Search Console
Bing Webmasters Tools
Google Analytics
Sitemap
Robots.txt

2. SEO Tehnic

Configurare structură site
Optimizare mobile-friendly
Optimizare viteză website
Conținut duplicat
Broken links
Structured data

3. Cercetare cuvinte cheie

Identificare cuvinte cheie
Analiză search intent
Analiza competiției
Prioritizare cuvinte cheie

4. Optimizare SEO On-page

Optimizare URL-uri
Optimizare titlu și descriere
Optimizare imagini
Link-uri interne
Link-uri externe
Schema markup

5. Optimizare conținut

Rezolvă problema utilizatorului
Scriere conținut convingător
Optimizare subtitluri
Readability
Imagini si paragrafe scurte
Relevanța tematică

6. Optimizare SEO Off-page

Analiză competitori
Creștere autoritate site
Publicare de articole
Digital PR
Local SEO
Promovare website

Strategie de promovare SEO prin advertoriale de top

Image link

Analizăm peste 20 de indicatori cheie pentru a dezvolta o strategie unică de promovare SEO pentru site-ului tău.

Alegem cele mai bune 1% dintr-un total de peste 1400 de publicații online pentru a maximiza efectul promovării SEO.

Colaborarile noastre includ presa online, blog-uri, publicatii specifice fiecarei nise, publicatii nationale si locale, inclusiv din Craiova.

Instrumente Profesionale SEO pe care le folosim:

Image link
Image link
Image link
Image link
Image link
Image link

Cum monitorizam rezultatele SEO pentru tine?

Planificare lunară
Stabilim de comun acord obiectivele SEO în fiecare lună.
Rapoarte lunare
Îți arătăm rezultatele și progresul în fiecare luna
Întâlniri lunare
Ne întâlnim pentru prezentarea progresului, consultanță și alte întrebări

Agenție SEO cu focus pe:

Creșterea vânzărilor
Creșterea veniturilor și numarului de clienți
Optimizare SEO profesionala
Magazin online, website de prezentare sau blog
Creșterea autorității brandului
Creșterea loialității și valoarii brandului

Vorbeste cu un expert SEO

Întrebări frecvente:

Uite un răspuns extrem de simplu:

SEO este un proces ce are rolul de a-ți aduce clienți prin poziționarea site-ului tău în rezultatele căutării de pe Google.

SEO este cea mai bună investiție pe termen lung, având în medie un ROI de 275% pe an. Aproape 80% din populația României folosește internetul (sursa): asta înseamnă că poți să ajungi la milioane de clienți prin Google, însă există mult mai mulți competitori față de o afacere obișnuită.

Aici intervine SEO: companiile care reușesc să facă cele mai bune optimizări au cel mai mare succes.

Întregul nostru proces de optimizare SEO este explicat mai sus.

Algoritmul Google pentru SEO se bazeaza pe zeci, probabil sute de factori. Câteva recomandări sunt scrise de cei de la Google aici.
Pe scurt, agențiile SEO au împărțit procesul SEO în două părți:

  1. On-Page SEO: crearea unui conținut optimizat după cuvinte cheie, care să atragă clienți și să fie ușor de folosit de clienți și Google.
  2. Off-Page SEO: creșterea autorității site-ului pentru a garanta rezultate pe termen lung.

SEO este o parte importantă a strategiei de marketing digital, pentru că:

  • Crește vizibilitatea brandului și aduce mai mult trafic organic atât din mediul local, cât și din România
  • Asigură indexarea corespunzătoare de către motoarele de căutare
  • Îmbunătățește experiența clienților și poate aduce o rată mai mare de conversie
  • Crește autoritatea brandului și generează mai mulți clienți și vânzări.

PPC și SEO sunt două modalități diferite de promovare.

SEO dă rezultate foarte bune pe termen lung. Necesită mai mult timp și efort, dar aduce un cost de achiziție mult mai mic pe termen lung pe lângă o creștere consistentă a conversiilor.

PPC este o abordare rapidă pentru face vânzări, însă nu ajută foarte mult la generarea de trafic pe termen lung, fiind necesare invetiții constante cu costuri de achziție mult mai mari.

Este recomandat să se investească atât pe termen lung, cât și pe termen scurt, după regula 60%-40%, descrisă mai sus.

Depinde de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le vom targeta și de starea actuală a site-ului. În general, este nevoie de 3-6 luni pentru a genera rezultate, însă de atunci rezultatele vor continua să crească.

De asemenea, acest lucru depinde și de competitivitatea cuvintelor cheie și competiția din punct de vedere SEO de la alte site-uri locale sau din România.

Foarte important la acest capitol este să găsești o agenție care implementează strategii SEO care să se plieze cu politicile Google.

Multe agenții pot să omită documentația Google și astfel site-ul tău poate să piardă trafic și pozițiile pentru cuvintele cheie.

Uite aici un articol foarte util pe acest subiect, iar aici sunt recomandările Google despre cum să alegi o agenție SEO.

Vrei sa lucram impreuna?

Scrie-ne si poti vorbi direct cu un expert SEO.