Strategii SEO de Succes pentru
+0 afaceri online

De ce să investești în SEO?
Creșterea traficului organic pe Google
Creșterea autorității brandului
SEO este un pilon principal în construirea autorității unui brand. Cele mai mari site-uri de comerț electronic din România generează mai mult de 50% din traficul total numai din traficul organic.
ROI (Return on Investment)
Optimizarea SEO este poate cel mai profitabil canal din punct de vedere venituri/cheltuieli. Investitiile SEO sunt amortizate in timp, dupa care aduc rezultate pe termen lung. Totodată, creșterea cotei de piață a brandului tău duce și la creșterea traficul direct (trafic fără costuri de achiziție).
Strategia de generare a vânzărilor a marilor branduri:
Sursa: similarweb.com
Sursa: similarweb.com
Google Ads vs SEO?
În general marile branduri își diversifică sursele traficului de pe motoarele de căutare prin trafic organic (SEO) 80% și trafic plătit 20%.

Sursa: similarweb.com
De ce se mizează atât de mult pe traficul organic?
Pe scurt, pentru că este mai profitabil
Care este profitabilitatea investiției în SEO?
0% pe an
O statistică arată că ROI-ul pentru invetițiile SEO sunt de 275% pe an (3.75$ venituri pentru fiecare 1$ investiți)
0% la 3 ani
O altă statistică arată o medie de 748% ROI la 3 ani și un prag de rentabilitate la 6-16 luni. Rezultatele pot să difere de la industrie la industrie.
Termen scurt vs termen lung în Marketing
O parte din ele au efect și pe termen scurt și pe termen lung, la fel cum SEO aduce vânzări și pe termen scurt.
0% termen lung
SEO, PR, TV, Influencer marketing, Content Marketing, Marketing afiliat, Social Media, Email marketing, OOH
0% termen scurt
PPC (Google Ads, Facebook Ads, etc.), Social Media, Email marketing, PR, TV, Influencer Marketing

Cum facem optimizarea SEO?
Mai mult decât clasicul "On-page" și "Off-page"
Iată sinteza procesului nostru de optimizare SEO:
1. Configurare SEO
2. SEO Tehnic
3. Cercetare cuvinte cheie
4. Optimizare on-page
5. Optimizare conținut
6. SEO off-page
Strategie de promovare SEO prin advertoriale de top

Analizăm peste 20 de indicatori cheie pentru a dezvolta o strategie unică de promovare SEO pentru site-ului tău.
Alegem cele mai bune 1% dintr-un total de peste 1400 de publicații online pentru a maximiza efectul promovării SEO.
Livrăm servicii de optimizare SEO numai prin strategii „white-hat” și conținut original.
Instrumente Profesionale SEO pe care le folosim:






Cum monitorizam rezultatele SEO ale site-ului tău?
Planificare lunară
Rapoarte lunare
Întâlniri lunare
Agenție SEO cu focus pe:
Creșterea vânzărilor
Optimizare SEO Profesionala
Creșterea autorității brandului
Solicită un Audit SEO Gratuit
Întrebări frecvente:
Uite un răspuns extrem de simplu:
SEO este un proces ce are rolul de a-ți aduce clienți prin poziționarea site-ului tău în rezultatele căutării de pe Google.
SEO este cea mai bună investiție pe termen lung, având în medie un ROI de 275% pe an. Aproape 80% din populația României folosește internetul (sursa): asta înseamnă că poți să ajungi la milioane de clienți prin Google, însă există mult mai mulți competitori față de o afacere obișnuită.
Aici intervine SEO: companiile care reușesc să facă cele mai bune optimizări au cel mai mare succes.
Întregul nostru proces de optimizare SEO este explicat mai sus.
Algoritmul Google pentru SEO se bazeaza pe zeci, probabil sute de factori. Câteva recomandări sunt scrise de cei de la Google aici.
Pe scurt, agențiile SEO au împărțit procesul SEO în două părți:
- On-Page SEO: crearea unui conținut optimizat după cuvinte cheie, care să atragă clienți și să fie ușor de folosit de clienți și Google.
- Off-Page SEO: creșterea autorității site-ului pentru a garanta rezultate pe termen lung.
- Crește vizibilitatea brandului și aduce mai mult trafic organic atât din Buzau, cât și din România
- Asigură indexarea corespunzătoare de către motoarele de căutare
- Îmbunătățește experiența clienților și poate aduce o rată mai mare de conversie
- Crește autoritatea brandului și generează mai mulți clienți și vânzări.
PPC și SEO sunt două modalități diferite de promovare.
SEO dă rezultate foarte bune pe termen lung. Necesită mai mult timp și efort, dar aduce un cost de achiziție mult mai mic pe termen lung pe lângă o creștere consistentă a conversiilor.
PPC este o abordare rapidă pentru face vânzări, însă nu ajută foarte mult la generarea de trafic pe termen lung, fiind necesare invetiții constante cu costuri de achziție mult mai mari.
Este recomandat să se investească atât pe termen lung, cât și pe termen scurt, după regula 60%-40%, descrisă mai sus.
De asemenea, acest lucru depinde și de competitivitatea cuvintelor cheie și competiția din punct de vedere SEO de la alte site-uri din Buzau sau din România.
Foarte important la acest capitol este să găsești o agenție care implementează strategii SEO care să se plieze cu politicile Google.
Multe agenții pot să omită documentația Google și astfel site-ul tău poate să piardă trafic și pozițiile pentru cuvintele cheie.
Uite aici un articol foarte util pe acest subiect, iar aici sunt recomandările Google despre cum să alegi o agenție SEO.